fbpx

Технікум №1 ім. професора Болеслава Крупінського в Любіні

В 60-х роках минулого століття молода мідна промисловість активно розвивалася та потребувала кваліфікованих кадрів. Тому в 1962 році в Любіні було прийнято рішення про створення гірничих шкіл. Вже у вересні 1963 року молодь могла розпочати навчання в базовій гірничій школі та гірничому технікумі трудящих. 

Згідно з попередніми домовленостями, 1 вересня 1964 року комбінат гірничих шкіл отримав назву, постійне місце розташування, штат і навіть гуртожиток і їдальню, і це дата його створення. Подією для міста стало відкриття нових шкіл. Були створені: 

  • Гірничий технікум Міністерства важкої промисловості;
  • Базова гірнича школа КГХМ;
  • Гірничий технікум для робітників КГХМ.

З початку свого існування школа динамічно розвивалася, про що свідчить постійне збільшення кількості учнів. У 1963 році в колективі було 207 учнів, через рік їх було вже 723, а на третьому році навчання в школі навчалося 1303 особи, які навчалися в 44 класах. Сьогодні в технікумі навчається понад 1500 учнів у 55 класах.

Молодь, яка навчається у школі, багато років бере участь у закордонних проєктах. Вже у 1974 році група студентів виїхала до Радянського Союзу, у 1988 році в рамках міжнародного обміну студенти брали участь у поїздках до Східної Німеччини та США, а у 1990-х роках – до Франції. В останні роки технікум приєднався до європейських програм Коменського та Леонардо да Вінчі. В рамках програм студенти мають можливість подорожувати до всіх країн ЄС.

Попри плин років і численні зміни, неповторна атмосфера школи, яка вирує життям, будує традиції гірничої професії, йде в ногу з технічними рішеннями, виховує технічну інтелігенцію, яка постійно пов’язана зі своєю професією. 

Розглянемо більш детально, які спеціальності пропонує навчальний заклад майбутнім студентам.

Техніка підземної розробки корисних копалин, крім кам’яного вугілля

Технік з підземного видобутку корисних копалин, крім кам’яного вугілля, займається гірничими роботами в підземних шахтах. Основною метою навчання є набуття знань у галузі наук про Землю, підземної розробки родовищ, використання машин і пристроїв для підземної розробки корисних копалин, технології зйомки, маркшейдерської роботи, правового регулювання гірничої справи, управління гірничими процесами, з урахуванням проекологічних питань та охорони праці.

Професійні завдання:

  • виконує гірничі роботи;
  • оновлює гірничо-геологічні карти;
  • оцінює стан небезпеки: газ, пил, пожежа, вода та розриви каміння;
  • доповнює та замінює обсадні труби в гірничих виробках з метою їх захисту;
  • організовує підземні гірничі роботи;
  • здійснює нагляд за справною експлуатацією інструментів, машин і гірничого обладнання для виїмки та транспортування видобутого матеріалу.

Випускники зможуть влаштуватись на роботу на гірничих підприємствах, що спеціалізуються на проведенні підготовчих робіт до доступу, або в рудні та соляні копальні, проєктні офіси, науково-дослідні установи та геологічні підприємства і на геотехнічне будівництво.

Технік-електрик

Технік-електрик – це професія широкого профілю, яка включає знання в різних галузях електротехніки, зосереджених навколо виробництва, обробки, передачі, розподілу та використання електроенергії. Робота за цією професією вимагає відповідальності, оскільки професійна діяльність, яку виконує технік-електрик, забезпечує безпеку людей, що користуються електричними машинами, приладами та установками.

Професійні завдання:

  • проєктує та виконує електромонтажні роботи в житлових та промислових будівлях;
  • збирає електричні машини та апарати: електродвигуни, освітлювальні, нагрівальні прилади, кондиціонери тощо;
  • проводить технічні огляди та контрольні вимірювання установок, машин та електричних пристроїв;
  • займається діагностикою та ремонтом електроустановок, машин та апаратів;
  • здійснює монтаж та експлуатацію систем автоматики, систем захисту, засобів вимірювальної техніки та пристроїв силової електроніки.

Випускники можуть влаштуватися на роботу на електростанції та підприємства, що експлуатують машини, обладнання та електроустановки. Також електрики потрібні на підприємствах, що займаються монтажем і обслуговуванням електричних машин і апаратів, електромонтажних компаніях, що займаються проєктуванням та монтажем електричних, сигналізаційних та домофонних систем, в торговельні компанії, що займаються продажем електричних машин і обладнання, а також електрообладнання.

IT спеціаліст

ІТ-технік стає все більш затребуваною професією у сфері зайнятості. Домінуючою системою діяльності в професії є роботи в галузі програмування, використання готових пакетів програмного забезпечення для звичайних додатків, проєктування та створення баз даних і їх прикладного програмного забезпечення, адміністрування баз даних і систем обробки інформації, вибір конфігурації апаратного та програмного забезпечення для різних додатків.

Професійні завдання

  • збирає та експлуатує комп’ютерні системи та периферійні пристрої;
  • будує та експлуатує комп’ютерні мережі;
  • розробляє, створює та адмініструє бази даних;
  • програмування настільних, веб та мобільних додатків;
  • проєктує, створює та адмініструє вебсайти та системи керування контентом.

Випускники технікуму можуть влаштуватись на роботу в компанії з продажу комп’ютерної техніки, компанії, що встановлюють програмне забезпечення та комп’ютерні мережі, пункти обслуговування комп’ютерної техніки, видавництва та друкарні, графічні та звукові студії, телевізійні та кіностудії, установи, що займаються створенням та експлуатацією комп’ютерного програмного забезпечення, підприємства та установи з використанням ЕОМ.

Технік-мехатронік

Технік-мехатронік – нова, міждисциплінарна професія. Студенти, які навчаються в цій галузі, отримують широкі загальні знання та навички з механіки, електрики, електроніки та програмування. Технік-мехатронік займається проєктуванням, складанням, обслуговуванням, діагностикою та ремонтом електричних, пневматичних і гідравлічних машин і пристроїв, які використовуються, серед іншого, на сучасних автоматизованих виробничих і складальних лініях. Він також може програмувати та керувати контролерами PLC, верстатами з ЧПК та промисловими роботами.

Професійні завдання:

  • збирає мехатронні пристрої: пневматичні та гідравлічні клапани, приводи, датчики та вимірювальне обладнання, електродвигуни, контрольне обладнання, контролери PLC тощо;
  • виконує налагодження та обслуговування мехатронних пристроїв і систем;
  • займається експлуатацією, діагностикою та ремонтом мехатронних пристроїв і систем;
  • проєктує мехатронні пристрої;
  • програмує та підтримує контролери PLC, промислові роботи та верстати з ЧПК;
  • створює технічну документацію на мехатронні пристрої та системи.

Випускники знайдуть роботу на промислових установках з автоматизованим і роботизованим циклом виробництва, компаніях, що займаються ремонтом, обслуговуванням і обслуговуванням машин технологічних ліній гірничо-металургійних комбінатів, компаніях з проєктування, монтажу та обслуговування систем промислової автоматизації, торгових компаніях, що займаються продажем елементів систем промислової автоматизації.

Технік-механік

Технік-механік — це професія з дуже довгою історією та широким попитом, зосереджена на таких професіях, як токар, фрезерувальник або проєктувальник виробничих процесів. Оператор різальних верстатів має справу з роботою звичайних верстатів (токарні, фрезерні верстати) та верстатів з числовим програмним управлінням (ЧПК).Основна мета навчання — отримати знання про види обробки, щоб надати відповідну форму, розмір і шорсткість поверхні матеріалу.

Професійні завдання:

  • підтримує звичайні виробничі машини — токарні, фрезерні верстати;
  • підтримує верстати з ЧПУ з числовим керуванням;
  • програмує операції обробки на верстатах з ЧПК (з ЧПУ);
  • виконує технічне обслуговування різальних верстатів;
  • проєктує деталі машин за допомогою 3D програм – Inventor, CAM Esprit;
  • готує прототипи деталей машин на 3D-принтері;
  • здійснює контроль якості продукції, виготовлено в процесі механічної обробки;
  • організовує та контролює процес виробництва машин і пристроїв, з особливим акцентом на вибір матеріалів;
  • проєктує основні процеси обробки та складання разом із підготовкою документації на них.

По закінченню навчання випускники мають можливість влаштуватись на роботу у виробництво машин, приладів та інструментів, в центрах обробки та обслуговування, в автомобільній, електромеханічній та гірничодобувній промисловості, в технологічних і будівельних кабінетах, в обслуговуючих і ремонтних закладах.

Технік-зварювальник

Технік-зварювальник — це затребуваний на ринку праці фахівець, який готовий виконувати зварні з’єднання різними методами. Він займається проєктуванням структурних з’єднань і деталей машин за допомогою комп’ютерного програмного забезпечення CAD/CAM. Оцінює зварні з’єднання, ремонт і технічне обслуговування елементів машин, пристроїв та інструменту. Обслуговує контрольно-вимірювальні прилади, контролює виробництво зварних конструкцій.

Професійні завдання:

  • виконує зварні з’єднання різними способами;
  • виготовляє та ремонтує деталі машин і апаратів зварюванням;
  • ремонтує та обслуговує вузли машин;
  • виготовляє та монтує металеві конструкції;
  • організовує та проводить процеси склеювання обраними методами, зварювання, паяння та склеювання.

Випускник зможе працювати в автомобільній, електромеханічній та гірничодобувній промисловості, технологічних та будівельних кабінетах, обслуговуючих та ремонтних приміщеннях.

Підсумуємо

Технікум є учасником проєкту ERASMUS+, також різних інших проєктів міжнародного рівня. Місія навчального закладу: “Я був створений, щоб виконувати роботу, яку ніхто інший не створював. Я маю місце в Божих намірах: місце, приготоване спеціально для мене. Байдуже, багатий я чи бідний, зневажаний людьми чи шанований. Бог мене знає і кличе по імені. Він доручив мені завдання, яке нікому іншому не доручав. Він дав мені завдання виконати.

Джон Генрі Ньюмен”В технікумі все облаштовано таким чином, щоб учні навчалися із задоволенням та отримували максимальну користь від здобутих знань. Якщо ви бажаєте дізнатись більше про навчання в технікумі №1 ім. професора Болеслава Крупінського в Любіні, то пишіть до нас на електронну пошту atomy.ekpi@gmail.com. Також ви можете зателефонувати з цих питань до наших менеджерів – 📞+380674550190, 📞+380993675750. Консультація надається безкоштовно! Або просто заповніть форму нижче та ми з вами зв’яжемося найближчим часом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *