fbpx
Спеціальність - технік реклами: графіка та медіа

Вибір професії – важливий крок у житті кожної людини. Якщо ти креативний, енергійний, комунікабельний і захоплюєшся світом маркетингу та реклами, тоді професія Техніка реклами може бути для тебе ідеальним варіантом. Давай ближче познайомимось із цією спеціальністю, її особливостями та можливостями, які вона відкриває.

Опис потенційного кандидата

Ти маєш тисячі ідей за хвилину? Захоплюєшся світом маркетингу і реклами? Твої друзі вже не встигають за твоєю творчою інвенцією та креативними ідеями? Тобі подобається займатися графікою і ти дбаєш про те, щоб створені тобою матеріали були візуально привабливими? Ти – креативна, енергійна, відкрита та комунікативна людина? Використовуй свій творчий потенціал і розпочни навчання на напрямку Технік реклами!

Хто такий Технік реклами?

Технік реклами – це багатозадачний спеціаліст, який займається плануванням, реалізацією та дослідженням рекламних кампаній. Його креативність не має меж – він легко вигадує рекламні слогани, організовує фотосесії та пише сценарії до рекламних роликів. Його уява не знає меж! Якщо тебе захоплює світ реклами і ти мрієш про те, щоб твої друзі ділилися створеними тобою відео на YouTube, ця професія саме для тебе!

Навчальний процес

Під час навчання на напрямку Технік реклами ти здобудеш знання та навички у таких сферах:

  • підготовка елементів рекламної стратегії;
  • створення елементів рекламної креативності;
  • виробництво реклами;
  • планування рекламної кампанії;
  • організація продажу рекламних матеріалів;
  • реалізація рекламних кампаній;
  • дослідження рекламного контенту.

Професійні предмети

Навчальна програма включає такі професійні предмети:

  • основи реклами;
  • техніки реклами;
  • планування рекламних кампаній;
  • елементи права, етики та психології в рекламі;
  • соціальні медіа;
  • створення елементів рекламного контенту;
  • проєктування реклами;
  • реалізація рекламних кампаній;
  • ефективність рекламних кампаній;
  • елементи комп’ютерної графіки;
  • безпека та гігієна праці;
  • професійна англійська мова.

Практичний досвід

Під час навчання ти братимеш участь у професійних практиках, які триватимуть 8 тижнів (280 годин):

  • у другому класі – 120 годин (4 тижні в першому півріччі);
  • у четвертому класі – 160 годин (4 тижні в першому півріччі).

Практики проводяться у реальних умовах роботи за відповідною спеціальністю.

Іспити

Протягом навчання ти складатимеш два професійних іспити, після успішного складання яких зможеш отримати титул Техніка реклами:

  • PGF.07. Виконання рекламного контенту (в кінці першого півріччя третього класу);
  • PGF.08. Управління рекламною кампанією (в кінці другого півріччя четвертого класу).

Кар’єрні можливості

Після завершення навчання на напрямку Технік реклами ти зможеш працювати у:

  • рекламних агентствах;
  • агенціях візуальної реклами;
  • PR-агенціях;
  • відділах маркетингу і реклами підприємств;
  • творчих відділах та відділах розвитку продукту;
  • відділах продажу.

Подальше навчання

Після завершення навчання ти можеш розпочати роботу або продовжити освіту на вищому рівні, обираючи спеціальності, пов’язані з графікою та мультимедіа, вебдизайном, управлінням, маркетингом та новими медіа, інтернет-маркетингом, PR та іншими.

Висновок

Якщо ти мрієш про кар’єру у сфері реклами та маркетингу, професія Техніка реклами – чудовий вибір. Вона дасть тобі не тільки необхідні знання та навички, але й відкриє перед тобою широкі можливості для професійного зростання та самореалізації. Не втрачай шанс стати частиною захопливого світу реклами!

Вступити на спеціальність техніка з реклами можна в технікумі TEB Edukacja. Якщо у вас є питання, тоді пишіть на електронну пошту atomy.ekpi@gmail.com. Також ви можете зателефонувати з цих питань до наших менеджерів – +380674550190, +380993675750. Консультація надається безкоштовно! Або просто заповніть форму нижче та ми з вами зв’яжемося найближчим часом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *