fbpx

Перспективи навчання в Польщі: технік з організації реклами

My Atomy Європейська культурно-просвітницька ініціативаMy Atomy Європейська культурно-просвітницька ініціатива

Сучасний світ медіа простору неможливо уявити без реклами. Вона присутня всюди! Тому людина майже постійно знаходиться під впливом реклами. Вона формує тренди і впливає на систему цінностей людини.

Враховуючи те, що витрати на рекламу постійно збільшуються, в технікумах Польщі запровадили спеціальність, яка дозволяє виховати і навчити працівників з організації реклами. Під час навчання вони отримують всі необхідні навички і знання, які знадобляться професійній діяльності.

Спеціальність техніка з реалізації реклами є багатопрофільною. Студент, який обрав таку професію має володіти щей такими знаннями, як:

  • економічні;
  • художні;
  • психологічні;
  • лінгвістичні.

Робота у сфері рекламної діяльності є дуже перспективною! Саме тому багато учнів обирають спеціальність техніка з організації реклами.

Перспективи навчання в Польщі – опис спеціальності

Чим займається людина, яка організовує рекламу? Перш за все вона здійснює маркетингову аналітику угод, а також займається збором і впорядкуванням інформації за тематикою замовника. Всю отриману інформацію такий спеціаліст обов’язково опрацьовує і робить все, щоб створити макет, ролик чи сюжет відповідно до завдань і очікувань замовника. 

Крім того, спеціаліст з реклами готує висновки і пропозиції з програм ринкових досліджень, а ще його задача в тому, щоб залучати клієнтів до співпраці з фірмою. В обов’язки такого робітника входить і участь в торгових переговорах, надання і демонстрація рекламних послуг.

Саме тому випускник технікума по закінченню навчання має вміти визначати цілі рекламної діяльності і розробляти комерційні пропозиції з продажу рекламних послуг. Також він вмітиме застосовувати методи досліджень ринку реклами і обирати для неї найкращі засоби і носії, різні техніки. Випускників також навчають проводити перемовини – комерційні в тому числі.

Випускник добре знає, як опрацювати різні концепції реклами:

  • вербальні;
  • звукові;
  • візуальні;
  • сценарії;
  • тексти пісень;
  • слогани.

Що ще буде вміти випускник після того, як п’ятирічне навчання буде закінчене? Він вмітиме розробляти графічний дизайн для візуальної реклами, а також сценарії для реклами на радіо і по телебаченню. 

Ще він вмітиме контролювати роботу поліграфічної підготовки і роботи друкарень, займатиметься підготовкою виробництва продукції рекламних фільмів і рекламних аудіо радіо роликів, тощо. Перелік навичок, яким навчиться студент під час навчання дуже великий. Але головне те, що він буде на сто відсотків готовий для того, щоб влаштуватись на роботу або ж продовжити навчання у ВНЗ Польщі чи інших країнах ЄС. 

Відзначимо, що для навчання в польському технікумі потрібно добре знати польську мову. при чому не тільки учням, а і їх батькам. Тому перед тим, як подавати документи на вступ, запишіться на курси польської мови. Що стосується того, які документи необхідно підготувати для вступу і які вимоги пред’являть до абітурієнтів, то всі ці умови описані ТУТ.

Професійними предметами техніка з організації реклами є такі:

  1. Основи економіки.
  2. Організація та економіка бізнесу і підприємств.
  3. Маркетинг.
  4. Елементи товарознавства.
  5. Психологія реклами.
  6. Зв’язки з громадськістю.
  7. Організація реклами.
  8. Право.
  9. Етика і культура професії.
  10. Англійська мова.
  11. Малювання і написи.
  12. Історія мистецтва та реклами.
  13. Майстерня техніки рекламних технологій.
  14. Комп’ютерна графіка.
  15. Поліграфічна техніка і техніка друку.
  16. Рекламна фотографія.

Звісно, що багатьом дітям може здатися, що це дуже багато. Проте сфера реклами – це не просто цікаво, а ще й відповідально! Саме тому такий фахівець має бути дуже орієнтованим в своїй діяльності, а це включає дуже багато напрямків. Адже на початку статті ми вже згадували про те, що реклама присутня майже в усіх сферах життя сучасної людини.

Можливості працевлаштування

Як тільки навчання буде закінчене, випускник може влаштуватись на роботу в якості рекламного агента, копірайтера або арт-дизайнера. Також він може претендувати на посаду у відділах маркетингу та реклами і працювати в офісі рекламних оголошень засобів масової інформації.

Такі фахівці потрібні і інтернет виданням, і сценарним агенціям, і бюро оголошень, і навіть графічним студіям, які займаються дизайном, тощо.

Якщо ви хочете дізнатись більше – телефонуйте менеджерам ГО “Atomy” 📞+380674550190, 📞+380993675750. Вони зможуть повноцінно опрацювати ваш запит абсолютно безкоштовно. Також ви можете написати листа на нашу електронну пошту atomy.ekpi@gmail.com або ж залишайте заявку зі своїм питанням через форму зворотнього зв’язку, яка розміщена під цим записом, і ми з вами обов’язково зв’яжемося!

[hubspot portal=”6717931″ id=”994bbdf3-4508-4719-afc1-b09a6c097583″ type=”form”]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *